Saturday, 20 August 2011

huh ! terharuunyeee :D

Thnx sygs ;) biyy terharu sbb sygs ade bg lagu dkt biyy ... Romanticsnyee :D
biyys heppy sgt bile biyy dgr lagu yg sygs bagi .. dlm hidup biyy sygs sorang jea..
pernah bagi lagu mcm niyy !!! ILYSM Siti nuryatimmah :) <3

Friday, 19 August 2011

Sakit hati la pulak ! ):

Menyampah btol lah! nympah , nympah btol2 lah , why tk ckp ade 2 acc ? Grr..
takkan aku nk tnye sume ?? bagi lah tau ..tgk sekarang ?? bile aku dah jupe acc
lagi satu .. kt wt aku marah ?? kate syg aku ?? klau sygs aku ?? takpyh sorok apepun ..
boleh ? skrg aku tk ade mood... pandai2 lah ): sakitnye lahh hatii aku !!!

Thursday, 18 August 2011

Hah ! baaruu nak update niyy :) ade satu kesah yg membuat aku jdy heppy .. smpai tk terkata :D
Sekarang aku ade orang yg pling aku sygs .. Sesuai dgn aku ... Name dye : Siti nur Yatimmah <3
Sekarang dye lah segale galenye bagi aku , tanpe dye aku tak bole hidup .. Aku terlampu2 syg kan dye.. Walaupun Kitorang baru jalinkn hbgn .. memang bahagie aku rase .. thnx sygss sbb bhgiekan biyy :)
harap dpt jalinkan hbgn niyy.. smpai keakhir hayat kiyte :D .. ILOVEYOU SYGS

Friday, 12 August 2011

untong la ~ :)

ade jugak kan ? nak temankan aku , untong la ~ aku ingt bile 
dah tk ade dye , hidup aku jdy kosong ,, tpy nsib baek ade 
si dye .. yang baik hati .. thnx sbb tmankan saye tau ! :)
saye happy sgtsgt ... iloveyou lah ! hee ,, :D

Thursday, 11 August 2011

happynye :)

ade jugak kan nak syg kn aku ? aku ingt lepas clash niyy , tade lah org syg kt aku :')
thnx sbb syg kt aku , hehe ... tpy hidup aku sunyi jugak ? klau tak ade yg nk tmankan ..
hrap2 dpt lah jupe orang yg ikhlas syg dan cintekan aku ... thnx for everthing .
sayang korang sume <3 :))

hati yang terluke :')

pena dulu aku beri kau hrpn yang , tpy ko lukekn hati aku lgi ,
aku tau aku lelaki yg tk pena bahagiekan ko kn ? sebb tuh ko wt mcm niy
tapelah , aku redha pemergian ko , apeape pun , time kasih tau ! sbb pena
bahagie kn aku , tpy aku rase kesunyian ats pemergian ko dari hidup aku ,
aku rase mcm tk lengkap , klau tak ade ko , tpy nk wt mcm mane kn ?
dah tk ade jodoh , aku time jea ,

Friday, 5 August 2011

6 Tanda kita terlebih mencintai seseorang :')

1. kamu menelefon si dia lebih dari si dia menelefon kamu
2. Segala perancangan untuk keluar semuanya kamu yang aturkan, tidak pernah sekalipun dia cuba mengajak kamu keluar. Bukan itu sahaja, si dia juga tidak pernah membayar apa-apa sepanjang kamu keluar bersama. hanya kamu sahaja yang keluarkan wang
3. Kamu sahaja yang sering memberikan si dia hadiah sedangkan si dia langsung tidak teringat untuk memberikan hadiah biarpun pada hari jadimu
4. Apa sahaja yang di mintaknya, kamu pasti akan sedaya upaya mengadakannya biarpun sesetengah daripada permintaannya itu di luar keupayaan kamu, namun demi cinta, kamu sanggup menebalkan muka meminjam wang dari teman-teman untuk mendapatkan apa yang diinginkannya
5. Setiap kali membawanya keluar, kamu sentiasa memastikan kamu membawannya ke tempat-tempat yang mahal dan mewah. tujuan kamu berbuat demikian kerana mahu dia sentiasa gembira dan seronok keluar bersama kamu. walaupun pada hakikatnya kamu bukanlah terlalu kaya untuk berbuat demikian
6. Begitu memanjakan si dia, biarpun sudah pasti si dia melakukan kesalahan dan cuba curang pada kamu, tetapi kami hanya bersikap tidak nampak kerana tidak mahu hubungan kamu dan dia terjejas.

Wanita Ohh Wanita :D



WANITA OUH WANITA , Macam2 yg pernah aku jumpe , ade yang tak setia lah. yang tk jujo lah ,
susah betul nak cari yang betul2 nak dengan kite kan ? Untong lah kalau orang yang dapt
tuh.. teringin sangat2 nk dapat hidup bahagia dengan orang yg kite sayang . tapi aku
rase belum sampai masenye kott ? harap2 dapat lah . tak tengok muke pun , yang penting 
hati yang ikhlas syg dan cintekan aku :) doakan aku supaye dpt jumpe jodoh yg okea tau ...


Bukan nak jady perampas or what ?

Em , aku bukan nk jdy perampas or what ? aku just nk heppy jea . ade org yg aku syg , ade plak yg mengacau , kau phm2 jea lah , aku dah bce ape yg kau tulis , tersentuh jugak aku , klau ko jdy diposisi aku skrang ? perasaan ko ape ? bkan nk bls dndm kea ape ? tpy aku mang ade hati dgn orang tuh , nak buat macm mane kan ? sory sbb private , aku tknk orang tau , em , klau kau terasa , aku minx maaf . n minx maaf lagi sekali sbb gngu hubngan orang tuh... :')
  

Mood : Sedih 

Blog Archive